Podzimní výuka ve 3.B
Autor příspěvku: Monika Semerádová
Tak jsme dnes reflektovali uplynulý týden. Také jsme se věnovali sebereflexi a hodnocení v mapě učebního pokroku. A co nového jsme se naučili? Už jsme si téměř jistí při psaní „y“ ve vyjm. slovech po B a L. Zaujali nás ekosystémy lesa a rybníka, kde jsme si zahráli několik kvízů jako jednotlivci i skupiny. Věnovali jsme se čtení knihy „Malý princ“ a pracovali jsme s přečteným textem. Matematika nás baví téměř vždy. A co nejvíc? Nejčastěji je to rýsování. A co teprve výzva, kdy jsme měli narýsovat dvě přímky, které se protnou právě ve dvou bodech. To bylo bádání na 10 minut. Ale nakonec jsme odhalili, co na nás paní učitelka „ušila“.
Tento týden jsme pokračovali v krátkém vyběhnutí ven na školní zahradu. Pracovali jsme ve skupinách, zahráli si hru „život jepice obecné“ a zjistili, jak je to s tím jedním dnem života. Bylo překvapivé, jak je venku teplo a učení jde skoro samo.
A co nás tento týden nejvíc zaujalo? Téma ekosystému rybník, čtení knížky, kvíz na wordwallu, zkoumání hub, kreslení společného obrázku, život jepice, mikroskopování, výuka venku… A bylo toho ještě více. Prohlédněte si fotografie a uvidíte sami.
P.S. Vznikly také dva nové kroužky – háčkování a čtení. Děti si samy vytvořily plakátky, našly vhodné prostory a učí spolužáky. Klobouk dolů.