Motýlí cirkus a potravní řetězec ve 3.B
Autor příspěvku: Monika Semerádová
Tento týden byl pro děti nabytý zajímavými událostmi. Jednou z nich byla téměř celodenní práce na vytvoření potravního řetězce. Děti se měly ve dvojici domluvit a připravit cestu potravním řetězcem pro ozobota. Cíl práce byl jasný. A kritéria? Těch sice nebylo mnoho, ale přece jen dala některým dvojicím zabrat. Nakreslit cestu v přesně dané šířce, na cestu umístit alespoň dva ozokódy a ještě správně vymyslet a poskládat libovolný potravní řetězec, to už vyžadovalo spoustu domlouvání, hledání informací i práci s celou plochou čtvrtky.
Aby toho nebylo málo, čekal na děti v pátek program se zajímavým názvem „motýlí cirkus“. A opravdu to ve třídě byl cirkus, ale plný zábavy, pohybu, spolupráce i nových informací.
A co o tom soudí děti? Katka napsala, že se jí líbí jezdit s ozobotem, byla to pro ni zábava. Také Nelince se pouštění ozobota líbilo, ale nejvíce jeho „povídání“. Ondra napsal, že to byl super den. Štěpán ocenil motýlí cirkus, protože během programu dostal nápad. Janička se v motýlím cirkusu dozvěděla nové informace a Kika napsala, že pro ni byla vtipná motýlí rozcvička.