Naše učení v 2.B
Autor příspěvku: Monika Semerádová
Máme za sebou téměř celé září a pilně pracujeme na všech úkolech. V podzimních centrech aktivit si děti vyrobily podzimníčky ze zeleniny. Také jim vymýšlely jména, malovaly obrázek se stromy a pilně pracovaly jako spisovatelé. Co je pro nás ale důležité, že nás společná práce baví, dokážeme si pomáhat a už se snažíme číst pilně zadání i pracovat podle něho.
Ve třídě jsme také přivítali milou návštěvu – školního psychologa Petra. Ten dětem představil nejen svoji práci, ale zahrál si s nimi i několik her. Nejvíce se dětem líbila hra Prasátko kvikni!.
A na závěr týdne jsme dostali do třídy novou válendu. To bylo počteníčko. A aby toho válení nebylo mnoho, tak ještě pravidelná dávka tělocviku. Tentokrát si děti vyzkoušely opičí dráhu se 6-ti stanovišti. Ostatní hodiny tělocviku jsme strávili na atletickém oválu, kde si děti zkusily sprint, vytrvalostní běh, skok i hod do dálky.
- Hledáme více řešení – matematika Hejný.
- Odhalujeme černou ovci.
- Práce ve skupině.
- Se školním psychologem – hra začíná.
- Co asi kluci ukazují?
- Hra Prasátko kvikni!
- Kdo to je?
- Naše hodina tělocviku.
- Jako opičky.
- Opičí dráha.
- Hop, hop a hoplá.
- V centru aktivit Písmena.
- Pomáháme si naučit se abecedu.
- Vymýšlení podzimního příběhu.
- Příprava v centru Věda.
- A to je výsledek – podzimní skřítci.
- A další skřítci.
- Velké stěhování.
- Každodenní chvilka čtení.
- Dokončení práce v Ateliéru.
- To vše už víme o jírovci.
- Podzimní výstava.
- Malba v centru Ateliér.